עו"ד יצחק בם: "השופט מזוז חייב לעמוד בהחלטות של עצמו"

אסתי פלד No Comments on עו"ד יצחק בם: "השופט מזוז חייב לעמוד בהחלטות של עצמו"

עו"ד יצחק בם, מארגון לביא שהגיש את העתירה לבג"ץ בעניין מינוי מני מזוז, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מנכ"ל משרד שזו משרת אמון אי אפשר למנות בממשלת מעבר, אז יו"ר ועדה למינוי בכירים אין שום סיבה שיהיה אפשר, כמעט והיה פה מחטף" | האזינו לדברים הנוקבים

צילום: פלאש 90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבור התחוללה דרמה בבית המשפט העליון, כאשר השופטים הוציאו צו על תנאי בנוגע למינויו של מני מזוז ליו"ר הוועדה למינוי בכירים. כזכור, ממשלת המעבר החליטה למנותו לשמונה שנים, אף שהדבר בניגוד להנחיית היועץ המשפטי לממשלה הקודם.

ארגון לביא, הגיש את העתירה שהובילה למתן הצו, ובשיחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" הסביר עו"ד יצחק בם מהארגון את הסיבה להגשת העתירה. "בחוק אין זכר לוועדה הזו בכלל, הממשלה קבעה שמינויים בכירים צריכים להיבדק על ידי ועדה בשביל לבדוק טוהר מידות, זו וועדה בהחלט חשובה בעיניי" פתח בם.

"אך אני טוען שממשלת מעבר, מותר לה לעשות רק דברים שוטפים או חיוניים, כשממשלת מעבר שאין לה אמון מהכנסת עושה פעולות שלא יתאימו לממשלה שתקום אחריה זה בהחלט מחטף" טען בם.

"אנחנו דורשים דבר פשוט. אותו דין שהחיל מנו מזוז בעצמו על מינויים בממשלת מעבר בזמן נתניהו, שיחולו גם עכשיו שראש הממשלה הוא יאיר לפיד. מנכ"ל משרד שזו משרת אמון אי אפשר למנות בממשלת מעבר, אז יו"ר ועדה למינוי בכירים אין שום סיבה שיהיה אפשר".



0 תגובות